fredag 9. november 2012

Lille månes høstkonferanse

For 3. gang skal jeg på konferanse/foredrag i regi av forlaget Lille Måne.


Fjorårets konferanse var veldig interessant og spennende og jeg gleder meg veldig til årets konferanse også.

Lørdagen blir viet til sukkeravhengighet, foredrag om Stevia og hvordan kjøttetende dyr har bedre og sunnere kjøtt.
Jeg er spesielt interessert i sukkeravhengighet, siden jeg helt klart lider av dette sjøl.

Søndagen gleder jeg meg enda mere til, siden både Pål Jåbekk og Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn) kommer. Pål Jåbekk har flotte blogger full av fagkunnskap og Andreas Eenfeldt har jeg hørt før og er veldig fascinert av boka hans, så det skal bli spennende å høre om han kommer med noe nytt.

I tillegg kommer Erik Hexeberg og folk fra Barefoot shoes og flere andre!

Jeg skal forsøke å blogge litt under foredragene og i alle fall ta notater slik at jeg har stoff til senere blogginnlegg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar