onsdag 30. mai 2012

Mislykket?

Første hypnosetime følte jeg var fullstendig bortkastet. Har vansker med å "gå dypere inn i meg selv". Har ikke merket det store ubehaget etter søtsaker heller og har skeiet ut igjen, siden jeg har hatt ferie denne uka og har hatt besøk og feiret mange bursdager osv osv osv.

Men jeg har fått ny motivasjon: Har lest Skaldemans bok "Spis deg ned i vekt" på nytt og merker at det er dette som skal til. Enkelt og greit og ikke noe tull og ikke noe fiksfakserier. Spise minimalt med karbohydrater. Det er det som skal til for meg. Så får vi se hvordan time to hos hyptnotisøren funker i dag. Det var en "pakke" med to timer og jeg møter opp på den siste også, selv om jeg ikke har helt trua. Men da hjelper det vel ikke uansett, hvis man ikke tror?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar