fredag 1. juni 2012

Ny giv med Skaldeman

Jeg har nå spist strikt lavkarbo à la Skaldeman i nesten 4 dager. Er tung i hodet, men ellers funker alt bra. Hadde styrketrening med min personlige trenger i går etter bare en dags restitusjon, men det funket helt greit. Stølheta fra tirsdagens økt var verre enn mangelen på karbohydrater. Jeg har spist egg og kjøtt et par-tre ganger om dagen, ispedd litt ost. I går ble det litt løk og sopp til middag også, men bare litt. Jordbærene som var igjen, lot jeg gå i samboeren.

Nå gjenstår det bare å se hvordan helga går. Jeg skal på "ut i det blå"-tur i Bergen og da kan det bli vanskelig å få riktig mat. Jeg tar med meg matpakke med hardkokt egg og en kjøttkake for sikkerhets skyld! I tillegg blir det nok litt alkohol også, men det bør ikke være helt ødeleggende håper jeg. Det blir bare litt hvitvin og klok av skade skal jeg virkelig prøve å begrense meg.

Jeg har også lest GI-Null!-boka til Sten-Sture Skaldeman på nytt for å holde meg i riktig modus. Og med på flyturen i ettermiddag har jeg Lars-Erik Listfeldts bok "Spis deg sukkerfri" skulle jeg trenge litt påfyll!

Jeg krysser fingrene og ønsker god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar