mandag 26. mars 2012

NY REKORD!

Fredag ble det satt ny løperekord! 7 kilometer! Gjennomført på 53 minutter! JUHU!! :)


Jeg løp i Frognerparken der det er helt flatt, så jeg er spent på hvordan jeg takler oppoverbakker!
Men jeg har bestemt meg for at jeg skal klare 10 km på flatmark før jeg begynner å litt mer kupert terreng.

Dessverre får jeg min sedvanlige hodepine etter en løpetur, selv om jeg forsøker å løpe på framfot/mellomfot og med løst og ledig løpesett og løse skuldre, men det er ikke så lett. 

Onsdag skal jeg på tur rundt Sognsvann med ei venninne. Klarer jeg 3 runder? :)


(Bildet er lånt fra nettsidene til Sognsvann rundt medsols som starter opp 11. april. Bildet er tatt av Pål-Kristian Hamre.)

Dessverre ble det ikke nye sko på meg. De var for små :( Men ikke noe å gjøre med. Løpeskoene mine fra Saucony er veldig gode og jeg er kjempefornøyd med dem, men jeg bør kanskje ha et par inneløpesko også til regnfulle dager. Selv om jeg nok er litt lei av treningssenteret nå, kommer det vel dager da jeg må inn.

1 kommentar:

  1. Sa flott! Jeg er ingen loper, men jeg gar heller lenge. 3 runder pa Sognsvann hores veeeeeldig bra ut! Lykke til. Et av mine favorittsteder i Oslo :-)

    SvarSlett