søndag 18. mars 2012

Endelig! 5 km i boks!

 


Det har tatt sin tid å få fullført utfordringen fra Cecilie (Fristende Lavkarbo) om å løpe 5 km. Jeg har vært tung i bena og treningslei lenge. Men med våren har lysten til å løpe ute kommet og i går, rett fra senga nesten, karret jeg meg ut i en ikke helt vårlig Ankerskog på Hamar. Det var deilig å løpe ute, selv om det var isete og sølete flere steder. Men jeg klarte det!
 Jeg løp 5,5 kilometer! på 44 minutter i følge Endomondo! Jeg er kjempestolt og dette frister til gjentakelse! Selv om jeg syns det virker langt opp til en 10-kilometer...


Women's Ultra TT 5.0
Nå håper jeg på nye sko også, som matcher løpejakka mi.. selv om de er for fine til å bruke utendørs!
De ser litt glorete ut her, men de er utrolig lekre! En flott sjøgrønn farge, helt lik jakka mi. Og så er sålen knall rosa! Og der er så lette! Helt utrolig. Dette er en ny produsent på det norske markedet som egentlig satser på triathlon-utstyr. Kommer forhåpentlig snart i butikker. Zoot heter merket. Det er hull i sålene slik at vannet fra våte "svømmeføtter" skal renne ut av skoene og det er ment for bare føtter. Men jeg vil ha dem bare på grunn av fargen. Jeg har ikke prøvde dem ennå, så jeg håper de passer slik at jeg kan få meg et par! Greit å ha "connections" noen ganger!

Nå er jeg klar for en dag i alpinbakken i Hafjell. Det er trening det også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar