tirsdag 1. november 2011

Dårlig mage og treningstips

Det er vel ikke helt bra å snakke om utskeielsene sine på en slik blogg, men skitt au.

Det er veldig lenge siden sist jeg spiste noe særlig gjærbakst, men sliter litt med motivasjonen for tiden og det ble en sprekk på søndag. Og jeg sliter fortsatt med oppblåst mage, luft og mageknip. 2 dager senere. Var aldri plaget med slikt før, men da spiste jeg vel jevnt og kroppen hadde kanskje vendt seg til det?

Så jeg er om mulig enda mer overbevist om at hvetemel ikke er av det vi trenger å få i oss for å holde oss sunne og friske.

Har fått tips om en ny måte å komme seg på trening på. Jeg er veldig lat og sliter med å komme meg ut, men når jeg først er på trening, går det jo greit. Og bøygen er faktisk å komme seg i treningstøyet. Så da er poenget å komme seg i treningstøyet med en gang, før man dusjer og gjør noe annet. Da skal det litt til å bare skifte tilbake og hoppe i dusjen uten å ha trent. Spesielt i helgene kan jo dette være et godt tips, men jeg klarte faktisk å komme meg på trening før jobb i dag. Jeg har heldigvis en fleksibel jobb og kan ha hjemmekontor, så jeg var på trening litt over 7 i dag tidlig og løp i 30 minutter! Ny rekord på denne siden av sommeren. Er vel ennå ikke halvveis til målet om 10 km, det bruker jeg sikkert nesten halvannen time på så sakte som jeg jogger, men det er et skritt i riktig retning. Jeg forsøker å løpe 5 minutter lenger hver gang jeg løper. Så får vi se hvor lenge det varer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar