onsdag 24. august 2011

Slutt på ferie og inn i ketose

Deilig å være hjemme igjen!
Klokka ble over ett på mandag før jeg i det hele tatt ble sulten! Det sier litt om hvor mye vi har spist på ferie. Nå kjenner jeg at ketosen er på vei, med slapphet og en litt uvant hodepine.

Vi spiser hjemmebakte knekkebrød med ost til frokost og til lunsj ble det min favorittomelett, egg, baconterninger og masse revet ost. Middag i dag blir Chicken korma fra en indisk kokebok med blomkålsris.

Jeg utsetter treningsstarten ei uke, til jeg har kommet ordentlig inn i ketosen igjen. Det er greit med en ting om gangen og siden vi ikke slappet veldig mye av under ferien, det var farting hver eneste dag, er det deilig å slappe av å gjøre ingen ting noen dager. Forhåpentlig er jeg klar til treningsinnsats igjen over helga. Det rimer litt med høsten også, å komme seg inn på treningssenteret!

____________________________________
Great to be home again! It took me until one o'clock on Monday before I even got hungry!
That was solved with eating one pieces of "knekkebrød" (hard, flat bread, like wasa) with Jarlsberg cheese. That's been the regular break fast now. I'm still not very hungry in the morning.
Lunch was my favourite omelett, with bacon and a lot of ground cheese. Dinner tonight will be Chicken Korma from an indian cook book, served with cauliflower "rice". That's shredded cauliflower, that will look like rice.

I've postponed the gym until next week. I'm heading into ketosis and I'm feeling the headache and the tiredness. It's ok to start slowly with one thing at a time. Getting the eating correctly is more important than the gym. I think I'll be mentally ready for the gym next week. Coincides with autumn as well, going back inside to train.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar