fredag 16. august 2013

På 'an igjen.....

Det er rart med det. Selv med så mye kunnskap som jeg jo føler at jeg har opparbeidet meg til nå, så ryker jeg på en smell igjen. Og igjen, og igjen og igjen.. til det er en langvarig utskeielse.

Vi klarer oss bra  med hverdagsmaten. Men helgene og påskuddene til å skeie ut, kommer oftere og oftere. Og jo oftere jeg skeier ut, jo oftere føler jeg behov for å skeie ut. Det er jo en ond sirkel, og jeg kjenner den. Jeg tåler veldig lite karbohydrater før jeg får søtsug, og har jeg først gått på en smell, sitter det i en stund, så da er det den berømmelige viljestyrken som må trå til, til søtsuget er ute av kroppen. I de siste månedene har jeg nok ikke latt kroppen hente seg inn igjen og resultatet vises på badevekta.

Så da var det det med å ta et krafttak igjen, da... Nå har jeg meldt meg inn på nærmeste treningssenter og skal satse på PT-timer. Jeg vet jo at trening egentlig ikke er middelet, men når jeg trenger regelmessig, spiser jeg også riktigere! Og jeg har mindre vondt i nakke og hode, selvsagt, av mindre stillesitting.

Forrige gang jeg "ga meg" og sa meg selv fornøyd, (eller.. jeg sa meg jo ikke fornøyd, jeg var bare så fornøyd med hva jeg hadde oppnådd) var jeg 10 kg unna målet. Og bare en kilo unna å ha gått ned 30 kg. Nå er jeg langt unna, så får vi bare se hvor langt jeg kommer denne gangen. Krysser fingrene for at kunnskap og regelmessig trening holder meg unna utskeielser.



1 kommentar:

  1. It likewise does not make a difference whether your eyelashes are wavy, slight or inadequate, Idol Lash will get you the ideal eyelashes. You don't need to be humiliated any longer on the grounds that your eyelashes are simply exceptionally short or wavy.

    Click Here

    SvarSlett