fredag 19. august 2011

Sukkersjokk

Jeg er på ferie og allerede før vi dro hadde vi bestemt at vi skulle ta en pause fra lavkarboen. Nå har vi vært flinke i et helt år og siden alle vi som drar på ferie sammen er glade i god mat og bruker Michelin-guiden flittig, fant vi ut at vi ikke orket å være så strikse. Jeg har spist en masse tull og tøys og har lagt på meg masse kjennes det ut som, men ellers har jeg ikke merket noe særlig. Men så hadde jeg ingen store problemer annet enn overvekt før jeg begynte med lavkarbo heller.

Til tross for både desserter og besøk på sjokoladefabrikk har ting gått greit. Men én ting tok knekken på meg, dvs ga meg hodepine, og det var en halvliter coca cola. Sukkervannet gikk rett i fletta på meg, jeg fikk virkelig en skikkelig "buzz" og så fikk jeg vondt i hodet. Så det blir det nok lenge til jeg gjør igjen!

Nå gleder jeg meg til å komme hjem til hjemmebakte knekkebrød med Jarlsberg og kjøtt og grønnsaker i Skaldemann-stil! Ferie og mye gal mat er ikke noe varig diett lenger!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar